M/S Museet for Søfarts digitale logbog
Tryk 'Opdater' for et nyt billede...

M/S Museet for Søfart søger en butiksleder

M/S Museet for Søfart åbner i sommeren 2013 og bliver et spektakulært og involverende museum. Til at være primus motor i etablering og drift af billetsalg og butik samt koordinere frivillige medarbejdere ved museet søger vi derfor en erfaren og inspirerende kollega med start i februar 2013 eller snarest derefter.

Ansvarsområder
Opgaven er central i museets drift, hvor butikken/billetsalget/foyeren bliver omdrejningspunktet for de besøgende, medarbejdere og frivillige.

Ansvarsområderne for butikslederen bliver at bidrage til arbejdet omkring indretning og drift af butik (møbler, teknik, vareudbud, vagtplaner med mere), idriftsættelse af billet og kassesystemer, koordinering af frivillige, der tænkes at indgå i museets drift som værter samt en række tilstødende opgaver.

sikre at alt står klar til åbning 29. juni 2013
etablere varesortiment
sikring af leverancerne
sikring af kvaliteten i arbejdet
organisere korps af frivillige

Kvalifikationer
Kvalitetsbevidst, kulturinteresseret, organisationstalent, kommunikativt stærk på flere sprog, ansvarlig og samarbejdende er nøgleordene for vores kommende kollega. Der vil forekomme skiftende arbejdstider.

Din formelle baggrund er formentlig en butiksuddannelse fra en større butik og evt. suppleret med en række teoretiske færdigheder.  Hertil kommer, at du har en aktuel hands-on butikserfaring, gerne med etablering af nye butikker eller større omlægninger af eksisterende.

M/S Museet for Søfart
Vi nok et af Danmarks mest spændende projekter i kultursektoren. Vi er en lille organisation, der søger at løse en stor opgave samtidig med at vi ændrer fokus til de nye udfordringer, et nyt museum giver.

Vi fungerer i en ret flad organisation, hvor der er mulighed for at få stor indflydelse på arbejdsopgaver og processer.

Aflønning og ansættelsesforhold
Jobbet er en fuldtidsstilling startende fra februar 2013 eller snarest derefter.

Stillingen vil være med aflønning efter HK-overenskomsten eller anden relevant overenskomst.  Du vil referere til museets administrationschef. Vi forventer et lønniveau på ca. 27.500 plus pension.

Et spændende job med krævende opgaver i et miljø med mulighed for faglig og personlig udvikling samt en høj grad af selvledelse.

Gode kolleger i et miljø, som er kendetegnet ved høj kompetence, trivsel, samspil og en uformel tone.

Yderligere info og ansøgning
Yderligere informationer kan du få hos museumsdirektør Jørgen Selmer 49 28 02 01 js@mfs.dk eller administrationschef Thomas Poulsen 49 28 02 08 tp@mfs.dk.

Se i øvrigt www.mfs.dk, www.museetforsøfart.dk og www.fyrskibet.dk.

Ansøgning sendes til M/S Museet for Søfart, Kronborg 10 B, 3000 Helsingør eller info@mfs.dk. Deadline for ansøgning er torsdag den 3. januar 2013. (Ansøgningsfristen er overskredet. Vi takker alle, der har sendt ansøgninger.)

M/S Museet for Søfart åbner i sommeren 2013, og bliver et spektakulært og involverende museum. Til at være primus motor i etablering og drift af billetsalg og butik samt koordinere frivillige medarbejdere ved museet, søger vi derfor en erfaren og inspirerende kollega med start i februar 2013 eller snarest derefter.

Ansvarsområder

Opgaven er central i museets drift, hvor butikken/billetsalget/foyeren bliver omdrejningspunktet for de besøgende, medarbejdere og frivillige.

Ansvarsområderne for butikslederen bliver at bidrage til arbejdet omkring indretning og drift af butik (møbler, teknik, vareudbud, vagtplaner med mere), idriftsættelse af billet og kassesystemer, koordinering af frivillige, der tænkes at indgå i museets drift som værter samt en række tilstødende opgaver.

  • sikre at alt står klar til åbning 29. juni 2013
  • etablere varesortiment
  • sikring af leverancerne
  • sikring af kvaliteten i arbejdet
  • organisere korps af frivillige

Kvalifikationer

Kvalitetsbevidst, kulturinteresseret, organisationstalent, kommunikativt stærk på flere sprog, ansvarlig og samarbejdende er nøgleordene for vores kommende kollega. Der vil forekomme skiftende arbejdstider.

Din formelle baggrund er formentlig en butiksuddannelse fra en større butik og evt. suppleret med en række teoretiske færdigheder.  Hertil kommer, at du har en aktuel hands-on butikserfaring, gerne med etablering af nye butikker eller større omlægninger af eksisterende.

Vi er

nok et af Danmarks mest spændende projekter i kultursektoren. Vi er en lille organisation, der søger at løse en stor opgave samtidig med at vi ændrer fokus til de nye udfordringer, et nyt museum giver.

Vi fungerer i en ret flad organisation, hvor der er mulighed for at få stor indflydelse på arbejdsopgaver og processer.

Aflønning og ansættelsesforhold

Jobbet er en fuldtidsstilling startende fra februar 2013 eller snarest derefter.

Stillingen vil være med aflønning efter HK-overenskomsten eller anden relevant overenskomst.  Du vil referere til museets administrationschef. Vi forventer et lønniveau på ca. 27.500 plus pension.

Et spændende job med krævende opgaver i et miljø med mulighed for faglig og personlig udvikling samt en høj grad af selvledelse.

Gode kolleger i et miljø, som er kendetegnet ved høj kompetence, trivsel, samspil og en uformel tone.

Yderligere info og ansøgning

Yderligere informationer kan du få hos museumsdirektør Jørgen Selmer 49 28 02 01 js@mfs.dk eller administrationschef Thomas Poulsen 49 28 02 08 tp@mfs.dk.

Se i øvrigt www.mfs.dk, www.museetforsøfart.dk og www.fyrskibet.dk.

Ansøgning sendes til M/S Museet for Søfart, Kronborg 10 B, 3000 Helsingør eller info@mfs.dk. Deadline for ansøgning er torsdag den 3. januar 2013.

0 kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer...

Hvad synes du? Skriv en kommentar nedenfor...

Skriv en kommentar